Sopot - 2 Władysława Syrokomli
W naszej ofercie m. in. : monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, bezpłatne Wi-Fi, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, plac zabaw, całkowity zakaz palenia, park wodny, windsurfing, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, dostęp za pomocą kluczy, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, zwierzęta domowe są akceptowane, puby, plac zabaw dla dzieci, parking na miejscu, monitoring wokół obiektu, wieczór filmowy, Możliwe wystawienie faktury, pokoje rodzinne, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, bezpłatny parking, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, prywatny parking, codzienne sprzątanie, dostęp do Internetu, ogród, dostawa artykułów spożywczych, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, parking, pokoje dla niepalących, Wi-Fi, jazda konna, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, pralnia, obsługa pokoju, galerie sztuki, taras, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty Martini o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 6 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 68 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 50 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 60 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 50 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 75 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 65 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - Apartamenty Martini, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2382457